2009. január 6., kedd

Klippitztörl újratöltve

Első alkalommal is nagyon tetszett, biztos voltam benne, hogy még újra meglátogatom, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar :D Mivel jelentős friss hó a nagy hideg miatt még mindig szinte sehol sem esett a környezetünkben és szerettük volna elkerülni a tülekedést, ezért választottunk távolabbi célt. Az Óév utolsó előtti napján indultunk neki 8-an. Két nappal korábbra jelezték az utolsó havazást, reménykedtünk, hogy legalább a pályák nem lesznek a stuhleckihez hasonló állapotúak. Gyönyörű idő fogadott bennünket és maradt is a szép napos idő egész nap hál' Istennek. A pályák is beváltották a reményeket, csak a felvonók végeinél volt komolyabb jegesedés és a freeride részek is tartogattak még élvezhető szakaszokat. Gábor egy több évvel ezelőtti nem túl sikeres próbálkozás után most először, Robi és Andi teljesen kezdőként érkezett. A szép idő és a jó pályaviszonyok nagy segítség voltak az első lépések, akarom mondani csúszások megtételéhez. Gábor örül
A nap nagy részét Gáborral töltöttem, próbálva rávezetni a helyes tartásra, terhelésre. Egész jó eredménnyel délutánra már sikerült élváltásokkal haladnia még egy-két meredekebb részen is. Így örült, kezdett ráérezni a varázsra :D
Robiék is megtették az első fontos lépéseket, délutánra jól meg is fáradtak és már inkább csak hüttézéssel töltötték az időt :D De nem adják fel és ez a lényeg, fog az menni!
Négyek
Kettő körül összefutott a kis csapat a Barenwaldlift aljában és megbeszéltük, hogy már csak az autóknál találkozunk. Ricsi, Tomi és én elindultunk a freeride részekre. Még most is voltak teljesen érintetlen szakaszok, jó kis játék lett. Később, egész az utolsó lift indulásáig a korábban említett ugratóknál bohóckodtunk, vicces taknyolások közepette. A lift kapu engem már nem akart beengedi 4 előtt pár perccel, így esett le végre mit is akart a pénztáros néni a "Tages karte" helyett a "6 stunden" bérlettel. Észre sem vettem, hogy a csoportos készülődés bizony 10 óráig tartott :-O Szóval azért nem stimmelt az ár a várthoz képes! Jobb későn, mint soha, de felfogtam :D Mindegy, azért nem sétáltunk ;) SzépViszont, ha már utolsó kör, akkor természetesen, nem lehet kihagyni a freeride lemenetelt sem. 15 perc séta az adótorony melletti kerítés mentén és aztán csúúúúszzzz. Természetesen megint elvétettem az irányt, de meg kell mondjam én így is élveztem, szegény Ricsiék már nem annyira. Mivel nekik ez volt az idei első csúszás, a sok le-, felcsatolás és a séták, a még mindig méretes hóban, bizony kivették a maradék erejüket is, bocs fiúk ;)
A korábbi hóviszonyokhoz az aznapi nem volt igazán mérhető, de még így is simán 10/5 ennek a napnak! Klippitz rulz!

Nincsenek megjegyzések: